Beoordelingen van Bram Ladage Rijswijk

Recente recensies

5.0
Astrid
23 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de 5 ⭐

I
20 maart 2025
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor het achterlaten van 5 ⭐

Marian Timmer-van Leeuwen
19 maart 2025

Altijd goede service en lekker eten.

Reactie van Bram Ladage

Beste Marian, bedankt voor de mooie 5 sterren review, hier worden wij natuurlijk hartstikke blij van!

Linda Keller
7 maart 2025

Super lekker zoals altijd en snel bezorgd! Toppers!

Reactie van Bram Ladage

Beste Linda, bedankt voor deze positieve 5 sterren review! Hier worden wij erg blij van!

Marcel
17 februari 2025

De patat/friet was echt lekker!!.. zoals altijd! Maarr… voor hamburgers moeten ze nog in de leer en zeker voor die prijs. Niet voor herhaling vatbaar. Tenminste wat de burger betreft. Jammer!!….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste Marcel, Wat fijn om te lezen dat de patat lekker was, we bakken deze elke dag vers en met heel veel liefde 💙. Wij vinden het erg jammer dat de kwaliteit van de hamburger niet aan uw verwachting voldeed, misschien kunt u de volgende keer onze overheerlijke (spicy) kipburger proberen, deze is bij veel klanten favoriet. Wij hopen u snel terug te zien voor een volgende bestelling.

Voogt
2 februari 2025

Fricadel niet echt warm. Frites heerlijk. Lekker snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste meneer/mevrouw Voogt, Wat vervelend om te lezen dat de frikandel niet helemaal warm bij u bezorgd is. Wij hebben u bestelling even nagekeken en zien dat het een frikandel speciaal was, dat deze wat minder warm is komt omdat de saus erbij zit, bij een volgende bestelling kunt u ook aangeven dat de saus apart mag. Wij vinden het wel fijn dat de patat heerlijk gesmaakt heeft en de bezorger op tijd was met u bestelling

Yvonne
28 januari 2025

Het eten was weer heerlijk en precies op tijd

Reactie van Bram Ladage

Beste Yvonne, bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat alles naar wens was.

Patrice
16 januari 2025

Prima kwaliteit op tijd bezorgd

Reactie van Bram Ladage

Beste Patrice, fijn te horen dat u tevreden bent over de bestelling!

Fam Borst
5 januari 2025

Helaas waren de bakjes met pindasaus tijdens de bezorging open gegaan en zaten deze over de bodem van de tas. Maar het eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste Familie Borst, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bakjes pinda saus open zijn gegaan tijdens het bezorgen. Heeft u hierover contact opgenomen met de bezorger of met de winkel? Waren er meerdere bakjes open gegaan? Wij horen graag uw reactie

John
7 december 2024

Snel geregeld. Binnen half uur, ondanks drukke tijd bezorgd. Top.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt John voor het achterlaten van een positieve 5 sterren review

Patrice
30 november 2024
Reactie van Bram Ladage

Bedankt Patrice, voor de 5 sterren.

Peter Blom
25 november 2024

Ik had een broodje mexicano waar ik graag mayonaise op wilde, voor die mayonaise moest ik 1,80 betalen, dan verwacht ik ook wel wat, minimaal een bakje vol om zelf te bepalen hoeveel mayonaise ik wil gebruiken. in plaats daarvan kreeg ik een dun streepje ter dikte van mijn pink over de lengte van nog niet eens het hele broodje waardoor het grootste gedeelde van de mexicano geen mayonaise bevatte, Schandalig dat jullie daar 1,80 voor durven te vragen.

Reactie van Bram Ladage

Beste meneer Blom, Wat vervelend om te lezen dat u broodje mexicano niet geheel naar uw tevredenheid was. Wanneer u saus op een broodje besteld doen wij dit er al voor u op, wat voor de ene persoon een prima portie is kan voor u misschien te weinig zijn, wij hanteren hierin een standaard streepje. Wij hopen dat de rest van de bestelling en het broodje u wel gesmaakt heeft en u een volgende keer gewoon weer een bestelling bij ons plaatst. U kunt dan ook een apart bakje bestellen, of een opmerking plaatsen zodat wij er een extra streepje voor u op kunnen doen. Zojuist nog even opgezocht maar onze fritessaus staat niet op de site voor € 1,80 waarschijnlijk betreft dit een andere saus. Wij hopen uw beoordeling hiermee voldoende te hebben beantwoord, mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Bergenhenegouwen
16 november 2024

Zoals altijd àlles prima in ordei!!!

Reactie van Bram Ladage

Beste meneer/mevrouw Bergenhenegouwen, bedankt voor de positieve review, wij horen dit graag!

Rüya
10 november 2024

Bezorging erg snel en vriendelijke jongeman. Alleen patat was niet zo lekker was zacht helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Beste Ruya, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet helemaal naar uw wens was. Wij doen onze uiterste best de bestelling zo snel mogelijk naar u toe te brengen, om de kwaliteit te waarborgen. Wij willen u voor een volgende keer een kortingscode aanbieden, zodat u nogmaals bij ons een bestelling kan plaatsen. Als u hier gebruik van wil maken horen wij dit graag en sturen wij u de persoonlijk naar u toe. Team Bram Ladage Rijswijk

Geetanjali
19 oktober 2024
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de 5 sterren

Patrice cras
11 oktober 2024

20 minutente laat , daar door niet helemaal warm meer

Reactie van Bram Ladage

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Naar aanleiding van u beoordeling hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen. U had gevraagd om de bestelling om 17.30 uur te laten bezorgen, wij doen onze uiterste best om de bestelling op tijd af te leveren, helaas was het op dat moment erg druk in de winkel en is uw bestelling later klaar gemaakt en bij u afgeleverd. Wij maken de bestellingen pas wanneer de bezorger de bestelling ook daadwerkelijk kan bezorgen. Wij vinden het vervelend dat wij deze keer de bestelling niet op tijd konden afleveren, wij hopen dat u de volgende toch weer besluit om een lekker Brammetje te laten bezorgen.

Samuel
5 september 2024
Reactie van Bram Ladage

5 sterren, bedankt!!

M
26 augustus 2024

Alles goed en warm, lekkere broodjes.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de 5 sterren!! Hier worden wij blij van!

Yolande
18 augustus 2024
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor het achterlaten van een review, wij zijn elke dag bezig met de kwaliteit van onze producten, zou u ons willen laten weten wat wij nog kunnen veranderen aan de kwaliteit zodat u ons de volgende keer misschien 5 sterren geeft. Wij horen dit graag.

Jesje1977
16 juli 2024

Altijd netjes op tijd, goed eten netjes verpakt

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de review, fijn te lezen dat u tevreden bent.

M
14 juli 2024

Snelle levering ondanks de vermelde levertijd op de site. Prijs kwaliteit vd hamburger uit verhouding. Als je geen saus eet heb je alleen een broodje met een burger. De sla was erg weinig en niet heel vers. Patat was prima

Reactie van Bram Ladage

Beste M, wat jammer te lezen dat de hamburger niet naar uw wens was. U kunt er voor kiezen om als extra optie kaas op de burger te nemen, wellicht heeft u dit niet gezien tijdens het bestellen. Mocht u geen gebruik willen maken van de burgersaus dan zou ik bij notities kunnen aangeven dat u liever een andere saus op uw burger wil hebben. Wat betreft de sla, deze wordt dagelijks vers gesneden, deze zou dus vers moeten zijn. Wij vinden het wel fijn te lezen dat de Patat u gesmaakt heeft.

Bergenhenegouwen
9 juni 2024

Gewoon alles ok zoals gewoonlijk, TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

bedankt voor de review dit horen wij graag!

Sophie
25 mei 2024

Topzaak, heerlijk eten en supernette bezorgers!!

Reactie van Bram Ladage

Beste Sophie, bedankt voor deze mooie 5 sterren review. Wij vinden het erg fijn te horen dat u tevreden bent.

Yvonne
24 mei 2024

Het was weer lekker

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de mooie review, hier worden wij blij van

Rogier
19 mei 2024

Heerlijk gegeten!

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor de 5 sterren review

Juliette
7 mei 2024

Jullie friet is top! De rest van de bestelling kon beter qua uitvoering. Broodje kipburger had slappe sla en saus. Deze slasoort is niet oke als je warme burger erop doet. Mis liefde..frikandel speciaal mis ik ook wat liefde. Ook al behoren ze tot junkfood, kun je ze ook met liefde bereiden . Klinkt gek maar het is haalbaar

Reactie van Bram Ladage

Beste Juliette, Bedankt voor je review, goed om te horen dat onze Patat top is! Wat betreft de sla keuze op het broodje, wij kiezen er voor deze sla te gebruiken omdat we in het verleden gemerkt hebben dan de ijsbergsla gaat verkleuren, wat er minder smakelijk uit ziet, wanneer u het broodje ontvangt. Kunt u misschien verder toelichten wat u bedoeld met het bereiden van de frikandel? Hoor graag nog uw reactie. Team Rijswijk

Anoniem
12 april 2024

Heel snel en heel lekker

N
12 april 2024

Bestellen vaker maar helaas dit keer was eten niet en smaak niet goed. 2 Kroketten van de 4 kwamen geplet aan en patat was zoveel doorgebakken kreeg daardoor gebrande smaak. Helaas niet genoten..

marco
10 april 2024

satesaus leek afgekoeld te zijn maar kon ik niet helemaal beoordelen Netjes op tijd bezorgd en uiteindelijk lekker gegeten

Loek
5 april 2024

Superlekker!

Ilonka
12 maart 2024
Sophie
9 maart 2024

Altijd supernetjes vriendelijke bezorging en heerlijke patat!

Sharon Weisz
9 februari 2024

Ik stond versteld hoe warm en vers de friet en burger waren! En ook super snel bezorgd. Ga zeker vaker bestellen.

Bergenhenegouwen
26 januari 2024

Voor een medium patat vind ik het wat karig hoe ziet een kleine patat er dan uit verder allemaal lekker

Bergenhenegouwen
3 december 2023

Wat een heerlijke frites en de resterende etenswaar, super hoor evenals de zeer aardige bezorgster kortom alles top en zeer zeker tot de volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
30 november 2023

Perfect op tijd en lekker

Bianca
15 november 2023
Nancy
19 oktober 2023

Was weer erg lekker

Nancy
5 september 2023

Altijd lekker je komt aan en is klaar prima service

Jason
4 augustus 2023

Patat mag iets langer in het vet en ze zijn de saus vergeten mee te geven dat was erg jammer

Nancy
26 juli 2023

Altijd netjes en top service